середу, 8 листопада 2017 р.

"Металеві вироби працівники прийомки запропонували викупити"


«Слідкували, коли йшла на роботу і серед білого дня виносили з двору все, що потрапляло під руки, — ​каже 53-річна олександрійка. — ​Спершу обнесли горіх. Потім забрали з двору старий холодильник і увесь металевий дріб’язок. За день викопали усі металеві труби».

Двічі Тетяна К. викликала поліцію. До їхнього приїзду побувала у найближчому пункті приймання металобрухту (що по вулиці Шевченка - ред.). Там усе і знайшла.

«Металеві вироби працівники прийомки запропонували викупити,  — ​продовжує жінка, - або ж довести, що вони, дійсно,  мої.  Розчарувавшись, я повернулася додому. Дочекалася поліцію і повела їх туди звідки повернулася. Та показала, де тепер і що. Розводячи руками правоохоронці пішли переглядати записи камери спостереження. Мене з собою не запросили. На тому й розійшлися».

Ці події у житті моєї знайомої сталися півтора місяці тому. «Після першого виклику поліції за кілька днів я навідалася до міськвідділу
, — ​ каже Таня. —Хотіла дізнатися, як справи.  А в результаті, почула ось таке: «Чи знаєте крадіїв? Чи маєте намір піти до них і самостійно домовитись про повернення майна? Не довго думаючи я написала офіційне звернення і просила, щоб інформували про хід розслідування».

А щоб перестрахуватися, Таня домовитися з родичами, аби ті удень приглядали за садибою.  «Мої сусіди встановили собі сигналізацію. Вона обійшлася їм у 11 тис. грн. А я, на жаль, таких коштів не маю, не можу собі цього дозволити», -каже знайома.

У жовтні правоохоронці зателефонували Тетяні та повідомили, що потрібно зняти її показання на віде
о. Вона погодилася. Відпросилася з роботи, запросила свідків і розповіла все на камеру.

«Так промайнуло ще кілька тижнів. У справі змінився слідчий, — ​зазначає. — ​Але суттєвих зрушень немає. За даним фактом порушено кримінальне провадження, тривають слідчі дії».

Детальніше - "Сільський вісник" 

Фото - умовне. 




Немає коментарів:

Дописати коментар

Тетяна Борисова продає брендовий одяг для маленьких собачок

На фейсбук-сторінці ТетяниБорисової  сьогодні ви можете купити одяг для своїх чотирилапих улюбленців, який сподобається і вам , і вашим вихо...