четвер, 19 жовтня 2017 р.

В Олександрії можна безкоштовно опанувати ази журналістики



Гарний настрій, позитивні емоції, хороша дружня компанія чекають на тих, хто вчиться сьогодні журналістиці  в Олександрійському ЦДЮТ ім. О. Шакала. Гомінка спільнота однодумців нізащо не дозволить вам засумувати! Я сама сьогодні у тому пересвідчилася, коли сюди завітала.


20 допитливих очей. Затишна аудиторія. Чаювання і веселі розмови зустріли мене там. Чекала група юних гуртківців з "Основ журналістики". 


Цю зустріч для нас зорганізувала Ольга Перемет. 27 років. Фаховий історик. Останні два - керівник позашкільного гуртка «Основи журналістики». Дописувач Олександрійського видання «Городской курьер» та окремих інтернет-ресурсів.

Її гурток наразі відвідує 15 школярів та студентів віком від 11 до 18 років. Всі активні, енергійні, допитливі й неординарні. Нескупі на запитання, небайдужі до новацій. Завжди готові до діалогу й експериментів.

У мене особисто цікавилися студентським життям, роботою, заробітною платою, складнощами фаху. 

Відповівши на їхні запитаня ми переглянули презентацію мого блогу. Трішки подискутували і домовилися про співпрацю.  

Що цікаво: діти є активними учасниками багатьох загальнодержавних і міжнародник журналістських конкурсів. Мають різні відзнаки й нагороди. Брали участь зокрема у конкурсі «За нашу свободу», «Я – журналіст», «50 слів» та інших.
Мені приємно, що можу бути їм корисною. Що разом з ними відволіклася і набралася свіжих емоцій.

Сьогодні до роботи цього гуртка можуть долучитися й інші охочі. Навчання у ньому безкоштовне. Та проходить двічі на тиждень. За детальною інформацією звертайтеся до Ольги Перемет - тел.: 098-911-2426.
  






Немає коментарів:

Дописати коментар

Тетяна Борисова продає брендовий одяг для маленьких собачок

На фейсбук-сторінці ТетяниБорисової  сьогодні ви можете купити одяг для своїх чотирилапих улюбленців, який сподобається і вам , і вашим вихо...